Thursday, March 26, 2015

Premium Yunnan Loose Leaf Greentea (Imported)




Yunnan Loose-leaf Greentea Order:
Ikhwan Ng : 012-3979998



Ramai kawan yang selalu bertanya kenapa saya giat jual Greentea? Jawapannya saya bukannya jual Greentea jenis uncang, tetapi jenis "Loose-Leaf" yang import dari ladang teh Yunnan, China.

Harus faham perbezaan ketara di antara uncang dan Loose-Leaf.

Semasa pemprosesan daun Greentea, daun teh yang sempurna dan berkualiti akan dipilih dan packing sebagai Loose-Leaf. Untuk sisa-sisa daun teh lain pula, akan packing dalam uncang sebab telah hancur daun asal ataupun tiada kualiti yang ditetapkan dalam packing Loose-leaf. Sehingga uncang dinama sebagai "Tea dust" (Habuk teh).

Sumber :
http://www.teadiscussion.com/various/bagged-loose-leaf-comparison.php





Saya gemar minum Teh sejak kecil, maka hanya ingin kongsikan produk yang terjamin kualiti dan menjaga kesihatan terutamanya mengurangkan gula dalam darah, turunkan kolestrol dan lose weight.

Untuk maklumat lanjut boleh pm ataupun sms/whatsapp saya : 012-3979998





Cara Order/Bayaran

Bayaran boleh buat melalui online banking mahupun mesin CDM.

Nombor akaun bank:

MAYBANK. Muhammad Ikhwan ng bin abdullah. 1583 1406 7997. email, lifemualaf@gmail.com

CIMB, Muhammad Ikhwan Ng Abdullah, 7030 1012 85, lifemualaf@gmail.com


Kemudian whatsapp/mms resit CDM/Online Banking kepada saya melalui nombor 012-3979998, maka saya akan Poslaju Greentea serta merta. READY STOCK.


Testimonial





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum wbt and welcome to my blog...
May contact me via 012-3979998 or email lifemualaf@gmail.com if you have any private message.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...